Missie

Wanneer ik naar mijn eigen baby foto’s kijk dan vallen mij twee dingen op; de hoeveelheid asbakken en glazen met sigaretten en een grote diversiteit aan groen in huis.

De sigaretten zijn gelukkig uit het kamerbeeld verdwenen maar het groen in huis is met een enorme opmars bezig. In de jaren 90 begon de stijl in huis te veranderen. Mensen kozen voor een strak design en daarbinnen was geen plek voor “rommelige” planten of een stoffig aquarium. Het laatste jaren is groen in huis weer hip. Ook in horeca gelegenheden en werkomgeving wordt ruimte gemaakt voor levend groen.

Mede door de strakke en groenloze jaren 90 missen we de ervaring en kennis om natuur in huis te laten floreren. Mijn missie is om op basis van ervaring en gefundeerde kennis een passende match te creëren tussen een verlangen van de klant naar natuur in je leef- en werkomgeving en de praktische realisatie daarvan.

Dit wil ik realiseren door:

  • Duidelijk te zijn over wat wel en niet realistisch is
  • Aan te geven wat nodig is voor succesvol groen in huis
  • Uw passie voor alles wat groeit en bloeit aan te wakkeren
  • U te betrekken bij het groeiproces
  • Achtergrond informatie te geven over de gemaakte keuzes
Indoor Nature Design. DOAA set up